COMENZI TELEFONICE: 0720 271 799
Transport gratuit peste 250 lei. Livrare rapidă, în maxim 48h! Retur garantat!

Transport gratuit peste 250 lei.

Transport rapid (24-48h)
RETUR GARANTAT!

Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SEAP, care e controlata si reglementata de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR).

 Categoriile de produse pe care le comercializam sunt:
  • Jucării
  • Activități în aer liber
  • Articole Casă
  • Electrice
  • Electrocasnice
  • Pet Shop
  • Auto
  • Diverse

Autoritatile sau institutiile care doresc achizitionarea produselor noastre, prin intermediul platformei SEAP, vor avea indatorirea de a achita produsele inainte ca acestea sa fie livrate.

Cum se achizitioneaza produsele?

Plasati comanda pe website-ul, www.sofiaconcept.ro, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cos iar la final, in sectiunea de “Nota” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.

In scurt timp dupa plasarea comenzii, va vom contacta telefonic pentru confirmare comenzii si pentru a va oferi detaliile despre plata si livrare.

Dupa confirmarea telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.

Va vom informa telefonic cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.

Dupa incheiarea procesului de achizitie vom emite factura fiscala pentru a putea face plata, urmand ca dupa aceea sa revenim telefonic pentru a va informa in legatura cu livrarea.

Pentru intrebari si asistenta va rugam sa ne contactati la:

Telefon 0720 271 799

Cos de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe site reprezinta acordul dumneavoastra pentru folosirea cookie-urilor